26.07.21

ЄС та ПРООН відкрили оновлені медичні колцентри на сході України

Logo
ЄС та ПРООН відкрили оновлені медичні колцентри на сході України

English version is below

Сьогодні Європейський Союз та Програма розвитку Організації Об'єднаних Націй (ПРООН) в Україні спільно з національними партнерами офіційно відкрили два оновлені медичні колцентри у Краматорську на Донеччині та Сєвєродонецьку на Луганщині.

Відтепер для понад 180 000 жителів Донецької та Луганської областей надання медичних послуг відбуватиметься зручніше та ефективніше. У колцентрах пацієнтам пропонують комплексну підтримку, а крім того, дзвінки до медичного закладу перенаправляються координаторам, залишаючи можливість персоналу повністю зосередитись на допомозі пацієнтам.

Обладнання для потреб колцентрів на суму близько 17 тисяч євро (близько 540 тисяч гривень) придбано у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Виконувач обов'язків керівника відділу з питань співробітництва в Представництві ЄС в Україні Мартін Шрьодер, який був присутній на відкритті центру в Краматорську, розповів про цілеспрямовані кроки ЄС задля зміцнення системи охорони здоров'я в Україні, зокрема у східних областях. Він також наголосив на важливості покращення якості медичних послуг на всіх рівнях та врахування потреб пацієнтів.

«Європейський Союз продовжує підтримувати ефективне функціонування системи охорони здоров'я на сході України, забезпечуючи задоволення потреб усіх місцевих жителів, – сказав пан Шрьодер. – Спільно з нашими партнерами з Програми ООН із відновлення та розбудови миру та Європейського інвестиційного банку ми впроваджуємо нові підходи до надання медичних послуг, що є ключовим у часи пандемії COVID-19, та реконструюємо медичні заклади Донеччини та Луганщини».

«Я радий відкрити два колцентри в Краматорську та Сєвєродонецьку, створені за нашої підтримки та обладнані завдяки нашим спільним зусиллям. Як ми сьогодні бачили, роботу колцентрів координують спеціально підготовані співробітники, завдяки чому зменшується адміністративне навантаження на персонал лікарні, покращується надання пацієнт-орієнтованих послуг», – додав пан Шрьодер.

Керівник Програми ООН із відновлення та розбудови миру Віктор Мунтяну зазначив, що за підтримки Програми партнерські медичні установи продовжують активно розбудовувати пацієнт-орієнтований менеджмент та впроваджувати ефективні комунікації, зокрема на рівні взаємодії медичних працівників із пацієнтами.

«Зміцнення інституційної спроможності закладів охорони здоров'я, а також розширення соціально-орієнтованих компетенцій персоналу безперечно є важливим елементом підтримки цієї галузі, – додав пан Мунтяну. – Колцентри стануть важливою платформою для налагодження комунікації між закладами охорони здоров'я та пацієнтами і забезпечуватимуть надання більш якісних послуг населенню громад».

У колцентрах задіяно до шести координаторів та налагоджено спеціальну систему збереження дзвінків, завдяки якій координатори мають можливість перетелефонувати тим, хто не зміг додзвонитися одразу. Медичні працівники колцентрів Краматорська та Сєвєродонецька забезпечені ергономічно облаштованими й сучасними робочими місцями. Колцентри діють на базі Центру первинної медико-санітарної допомоги №1 м. Краматорська та Сєвєродонецької міської багатопрофільної лікарні.

Керівник Центру первинної медико-санітарної допомоги №1 м. Краматорська, Головний лікар Олександр Власенко зазначає, що створення колцентру є дуже своєчасним, враховуючи необхідність швидкого реагування на запити громадян.

«Для реалізації подібних задумів важливо формувати єдині норми та цінності для співробітників. Це, зокрема, комунікаційні навички персоналу та використання пацієнт-орієнтованого підходу у щоденній діяльності. Ми вдячні нашим міжнародним партнерам з ЄС за облаштування комфортних робочих місць для координаторів та підтримку у впровадженні таких підходів», – зауважив пан Власенко.

Завдяки колцентрам пацієнти впевнені, що мають постійний доступ до медичної допомоги. Співробітники колцентру записують їх на прийом до лікаря, передзвонюють і нагадують про наступний візит до лікаря. Крім того, для ефективного обслуговування під час пандемії, координатори записали голосові повідомлення з інформацією про COVID-19 та вакцинацію.

Керівник Сєвєродонецької міської багатопрофільної лікарні Роман Водяник зазначив, що співпраця з Програмою ООН із відновлення та розбудови миру вже найближчим часом підвищить якість обслуговування пацієнтів лікарні завдяки новому дистанційного сервісу консультування.

Для довідки

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН із питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.

Для запитів ЗМІ

Максим Кицюк, спеціаліст із комунікацій, Програма ООН із відновлення та розбудови миру, maksym.kytsiuk@undp.org або +380 63 576 1839

_____________

 

EU and UNDP renovate medical call centres in eastern Ukraine

 

Today, the European Union and the United Nations Development Programme (UNDP) in Ukraine, together with national partners, officially opened two renovated medical call centres in Kramatorsk, Donetsk Oblast, and Sievierodonetsk, Luhansk Oblast.

More than 180,000 residents from Donetsk and Luhansk oblasts will from now on receive medical services more conveniently and efficiently. The call centres offer full patient support, with calls to the health facility being forwarded to coordinators, leaving hospital staff free to focus entirely on patient care.

The equipment for the call centre, worth around EUR 17.000 (about UAH 540.000), was purchased with the financial support of the European Union under the UN Recovery and Peacebuilding Programme.

Martin Schroeder, acting Head of Cooperation at the EU Delegation to Ukraine, who attended the opening of the centre in Kramatorsk, spoke of the EU's commitment to strengthening the health system in Ukraine, and in its eastern regions in particular. He also highlighted the importance of improving health services at all levels and bringing them closer to patients.

"The European Union continues to support the effective functioning of the healthcare system in eastern Ukraine, ensuring that needs of all local residents are addressed," Schroeder said.

"Together with our partners from the UN Recovery and Peacebuilding Programme and the European Investment Bank, we've been piloting new approaches to health service delivery, which is crucial in the times of the COVID-19 pandemic, and renovating medical facilities in Donetsk and Luhansk regions."

"I am pleased to inaugurate the two call centres in Kramatorsk and Sievierodonetsk that we helped to establish and equip as part of our joint efforts. Call centres, operated by professional staff as we have seen here today, reduce the administrative burden on hospital personnel and contribute to better patient-oriented service provision."

UN Recovery and Peacebuilding Programme Manager Victor Munteanu noted that partner medical institutions are continuing to actively develop patient-centred management with the programme's support, and are implementing effective communications, particularly at the interaction level between health professionals and patients.

"Strengthening the institutional capacity of healthcare facilities, as well as expanding the socially-oriented competencies of staff, is seen as an important element in supporting primary healthcare," Munteanu said. "Call centres will be a valuable platform for communication between healthcare facilities and patients, and will provide better services to communities."

Up to six coordinators work in the call centres and use a specially designed call system, which helps them call back those who could not reach the centre immediately. Medical workers of the Kramatorsk and Sievierodonetsk call centres are provided with ergonomic and modern workplaces. The centres are based at Kramatorsk Primary Healthcare Centre No. 1 and Sievierodonetsk City Multidisciplinary Hospital.

The head of the Kramatorsk Primary Healthcare Centre No. 1, Chief Physician Oleksandr Vlasenko, noted that the call centres had been established to meet the demands of the challenging times and quickly respond to citizens' requests.

"To implement such activities, it's important to set common standards and values for employees," Vlasenko said. "These are the communication skills of staff and the use of a patient-centred approach in daily routines. We're grateful to our international partners from the EU for providing comfortable workplaces for coordinators and supporting the implementation of such approaches."

Thanks to the call centres, patients can be sure that they will have reliable access to medical care. Centre coordinators schedule appointments, make follow-up calls, and remind patients of appointment times. In addition, for effective operations during the pandemic, coordinators have recorded voice messages on COVID-19 and vaccination for the public.

The head of the Sievierodonetsk City Multidisciplinary Hospital, Roman Vodianyk, said that cooperation with the UN Recovery and Peacebuilding Programme would soon improve the quality of hospital care thanks to a new remote counselling service.

Background

The United Nations Recovery and Peacebuilding Programme (UN RPP) is being implemented by four United Nations agencies: the United Nations Development Programme (UNDP), the UN Entity for Gender Equality and the Empowerment of Women (UN Women), the United Nations Population Fund (UNFPA) and the Food and Agriculture Organisation of the United Nations (FAO).

Twelve international partners support the Programme: the European Union (EU), the European Investment Bank (EIB), the U.S. Embassy in Ukraine, and the governments of Canada, Denmark, Germany, Japan, the Netherlands, Norway, Poland, Sweden & Switzerland.

Media enquiries

Maksym Kytsiuk, Communications Specialist, UN Recovery and Peacebuilding Programme, maksym.kytsiuk@undp.org, +380 63 576 1839

Немає коментарів:

Дописати коментар

Пожалуйста, воздержитесь от не нормативной лексики.