06.09.21

UA: Суспільне мовлення презентувало новий сучасний NewsHouse 2.0 за сприяння ЄС

Logo
UA: Суспільне мовлення презентувало новий сучасний NewsHouse 2.0 за сприяння ЄС

English version is below

У понеділок, 6 вересня, Національна суспільна телерадіокомпанія України (UA: Суспільне мовлення) представила свій оновлений  NewsHouse 2.0. Цей проєкт вартістю 5 мільйонів євро був профінансований Європейським Союзом та Німецьким федеральним міністерством закордонних справ та реалізований Deutsche Welle (DW) та BBC Media Action. Крім того, що ЄС допоміг встановити мультимедійний ньюзрум, він також підтримав інституційну реформу суспільного мовника - стратегічне і кадрове управління. Для української аудиторії це означає своєчасне та зручне отримання об'єктивних новин на всіх платформах, включаючи вебсайт UA: Суспільне мовлення, канали соціальних мереж, телебачення та радіо.

«Ми вітаємо прогрес, досягнутий суспільним мовником – UA: Суспільне мовлення створює програми та надає об'єктивну інформацію в той час, коли суспільству це потрібно найбільше — під час безпрецедентної пандемії коронавірусу. Суспільне мовлення та якісні новини є важливими елементами будь-якої демократичної системи. Для України, в контексті конфлікту, що триває, та посилення дезінформації, незалежність ЗМІ також є частиною національної безпеки. Суспільний мовник є рушійною силою держави щодо захисту від інформаційних маніпуляцій. Ми в Представництві ЄС сподіваємося, що НСТУ буде сильним гравцем у забезпеченні свободи ЗМІ та якісної журналістики», – зазначив посол Матті Маасікас, голова Представництва ЄС в Україні.

«Ми змогли перетворитися із дещо застарілих окремих телевізійних та радіо форматів у справжню мультимедійну організацію з найбільшим потенціалом у країні», – заявила Ангеліна Карякіна, керівниця Департаменту новин UA: Суспільне мовлення.

З метою підготовки майбутніх медіапрофесіоналів, власна Академія суспільного мовлення (АСМ) продовжить проводити навчання у радіохабі в Києві та в Одесі, а також впроваджуватиме проєкти, спрямовані на підвищення медіаграмотності громадськості. АСМ було створено за підтримки DW Akademie в рамках проєкту ЄС і урочисто відкрито навесні 2019 року. Це дозволить UA: Суспільне мовлення забезпечити довгостроковий внесок у незалежний, об'єктивний та плюралістичний медіапростір України.

«Потреба надавати швидку та надійну інформацію ніколи не була настільки нагальною. Пандемія, тривалий конфлікт в Україні та постійні інформаційні атаки з боку Росії показують, що вільна та критична журналістика має вирішальне значення. Зі своїм новим мультимедійним простором НСТУ матиме можливість виконувати свою місію як незалежний суспільний мовник. Ми в DW пишаємось тим, що є частиною цієї трансформації та ділимося своїми знаннями й досвідом на користь усіх громадян України», – підкреслив Петер Лімбург, генеральний директор Deutsche Welle (DW).

«За допомогою цього сучасного ньюзруму журналісти НСТУ зможуть по-новому висвітлювати найважливіші репортажі для кожного в Україні», – додала Еллі Хаворт, директорка проєкту BBC Media Action.

 

Довідкова інформація:

Національна суспільна телерадіокомпанія України була створена у січні 2017 року, а в 2019 році перейменована на «Суспільне». Сьогодні до складу Суспільного входять два національні телеканали, а також три радіостанції та 24 регіональні інформаційні агентства. Проєкт ЄС «Підтримка Національноогосуспільного мовника України» протягом чотирьох років підтримує перетворення та розвиток UA: Суспільне мовлення від державного мовника - до сучасного суспільного мовника. Згідно з дослідженнями Інституту масової інформації (ІМІ), української організації моніторингу ЗМІ, Суспільне наразі високо цінується за за незалежне та неупереджене висвітлення. Наприклад, вебсайт suspilne.media минулого року мав три мільйони унікальних переглядів на місяць.

DW Akademie є центром Deutsche Welle для розвитку міжнародних ЗМІ, підготовки журналістів та передачі знань. З 2013 року він реалізує масштабні медіа-проєкти в Україні за підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ), Федерального міністерства закордонних справ (AA), Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) та Представництва ЄС. З 1997 року центр DW Akademie працює в країні у меншому масштабі.

BBC Media Action – це міжнародна організація BBC з розвитку медіа. Вона працює у більш ніж 20 країнах світу та підтримує незалежні ЗМІ, необхідні для підтримки демократії. В Україні BBC Media Action працює у сфері розвитку ЗМІ вже понад 10 років за підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ і у справах Співдружності націй та розвитку Великої Британії (FCDO).

 

За додатковою інформацією звертайтесь: Юлія Алексєєва yulia.alekseeva@dw.com

____________

 

With EU assistance Ukraine's public broadcaster presents new modern NewsHouse 2.0

 

On Monday, September 6, Ukraine's public broadcaster (UA:PBC) presented its renovated Newshouse 2.0. This 5 million Euro project has been funded by the European Union and the German Federal Foreign Office and implemented by DW Akademie and BBC Media Action. Apart from establishing  a multimedia newsroom, the EU supported the institutional reform of the public broadcaster – strategic management and human resource management. For the Ukrainian audience, this means reliable news quickly and conveniently on all platforms including UA:PBC's website, social media channels, TV and radio.

"We welcome the progress made by the Public Broadcaster — UA: PBC creates programmes and provides objective information at a time when society needs it most of all — during the unprecedented coronavirus pandemic.

Public broadcasting and high-quality news are an important element of any democratic system. For Ukraine, in the context of the ongoing conflict and intensified disinformation, the independence of media is also part of national security. The public broadcaster is at the forefront of the state's efforts to defend itself from information manipulation. We in the EU Delegation hope that UA: PBC will be a strong player in ensuring media freedom and quality journalism," - noted Ambassador Matti Maasikas, Head of the EU Delegation to Ukraine.

"We have been able to evolve from old-fashioned, separate TV and radio news teams into a genuinely multimedia organisation with the greatest potential in the country," commented Angelina Kariakina, head of the news department, UA:PBC.

To equip media professionals for the future, the in-house Public Media Academy (PMA) will continue to provide training at the Kyiv Radio Hub and in Odesa, as well as implement media literacy projects for the general public. PMA was established with the support of DW Akademie as part of the EU project and was ceremoniously opened in spring 2019. This will enable UA:PBC to make a lasting contribution to an independent, objective and pluralistic media landscape in Ukraine.

"The need to provide fast and reliable information has never been so vital. The pandemic, the ongoing conflict in Ukraine and persisting information attacks from Russia show that free and critical journalism is of crucial importance. With its new multimedia space, UA:PBC will have the means to fulfill its mission as an independent public broadcaster. We at DW are proud to be a part of this transformation and to contribute our knowledge and expertise for the benefit of all Ukrainian citizens," emphasized Peter Limbourg, Intendant Deutsche Welle (DW).

"The state-of-the-art NewsHouse will revolutionize the way UA:PBC journalists can cover the most important stories for everyone in Ukraine," added Ellie Haworth, project director, BBC Media Action.  

 

Background information:

UA:PBC was established in January 2017 and renamed "Suspilne", "public" in Ukrainian, in 2019. Today, Suspilne includes two national TV channels as well as three radio stations and 24 regional outlets. The EU project "Support to the National Broadcaster of Ukraine" has been supporting the transformation and development of UA:PBC from a state broadcaster to a modern public broadcaster for four years. According to an analysis by the Institute for Mass Information (IMI), a Ukrainian media monitoring organization, Suspilne is now highly regarded for its independent and impartial reporting. The website suspilne.media, for example, reported three million unique views per month last year.

DW Akademie is Deutsche Welle's centre for international media development, journalist training and knowledge transfer. Since 2013, it has been implementing large-scale media projects in Ukraine with the support of the German Federal Ministry for Economic Cooperation and Development (BMZ), the Federal Foreign Office (AA), the German Corporation for International Cooperation (GIZ), and the EU Delegation. DW Akademie has been operating on a smaller scale in the country since 1997.

BBC Media Action is the BBC's international media development organisation. It operates in more than 20 countries around the world, supporting independent media that is needed to support a democracy. In Ukraine, BBC Media Action has been working in the field of media development for more than 10 years with the support of the European Union (EU) and the UK Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO). 

 

For more information please contact: Yulia Alekseeva, yulia.alekseeva@dw.com


Немає коментарів:

Дописати коментар

Пожалуйста, воздержитесь от не нормативной лексики.