12.01.2016

Українські експортери – світові лідери у користуванні Службою підтримки експорту ЄС на початку 2016 року

Українські експортери – світові лідери у користуванні Службою підтримки експорту ЄС на початку 2016 року

Протягом перших двох тижнів 2016 року кількість українських компаній, які скористалися послугами безкоштовної онлайнової Служби підтримки експорту Євросоюзу (EU Export Helpdesk), вперше перевищила кількість користувачів цієї Служби з будь-якої іншої країни світу (включаючи країни-члени ЄС).
Причина цього є достатньо очевидною: вона полягає у тимчасовому застосуванні від 1 січня 2016 року глибокої та всеосяжної зони вільної торгівлі між ЄС та Україною. Факт того, що українці наразі найчастіше з усіх користуються Службою підтримки експорту ЄС, говорить про те, що український бізнес готується до збільшення експорту до Євросоюзу та активно вивчає нові експортні можливості, що існують на європейських ринках.
Контекст
Служба підтримки експорту (http://exporthelp.europa.eu) – основний онлайн-інструмент ЄС, створений з метою надання допомоги експортерам з-поза меж Євросоюзу. На відстані лише кількох клацань комп'ютерною мишкою компанії можуть віднайти точну інформацію, зокрема, про таке:
  • правила і положення, які застосовуються до продуктів, що експортуються з країн, які не входять до складу ЄС (зокрема, з України);
  • мито та інші вимоги (екологічні, технічні, ринкові стандарти – зокрема, що стосуються маркування тощо), які застосовуються до експорту продукції до ЄС;
  • можливі преференційні угоди та знижки, якими здатна скористатися експортована продукція, та на яких умовах це може відбутися;
  • статистика імпорту ЄС з країн, що є його торговельними партнерами.

Веб-сайт Служби підтримки експорту ЄС наразі підтримує англійську, французьку, іспанську та португальську мовні версії.

Ukrainian exporters No 1 global users of the EU´s Export Helpdesk in early 2016




During the first two weeks of 2016, Ukrainian companies for the very first time have outnumbered any other country worldwide (including EU Member States) in the use of the EU free-of-charge web-based platform "Export Helpdesk".
The reason for this seems clear: the EU-Ukraine Deep and Comprehensive Free Trade Area (DCFTA) provisionally entered into force on 1 January 2016. The fact that Ukrainians are now the most frequent users of the Export helpdesk means that Ukrainian businesses have been preparing to increase exports to the EU and are actively exploring and examining new export opportunities on EU markets.
Background:
The Export Helpdesk (http://exporthelp.europa.eu) is the EU main online tool designed to assist exporters from outside the EU. In just a few clicks companies can find out exact information on, for example:
  • the rules and regulations applying to products exported to the EU from third countries like Ukraine;
  • duties and other requirements (environmental, technical, marketing standards like labelling, etc.) applicable to the exports of their products to the EU;
  • possible preferential arrangements and discounts their products can benefit from and under which conditions;
  • statistics relating to EU imports from trade partner countries.

The Export Helpdesk is currently available in English, French, Spanish and Portuguese.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Пожалуйста, воздержитесь от не нормативной лексики.